MISIJA
- Pouzdan partner koji zadovoljava zahteve, potrebe i očekivanja korisnika naših proizvoda koji u potpunosti ispunjavaju zahteve zakona, standarda, tehničkih propisa i dobrih praski rada.
- Obezbeđenje održivog razvoja koji se zasniva na spoju primene savremenih tehnoloških rešenja u proizvodnji kartonske ambalaže.
- Za nas je razvijanje prijateljskog odnosa sa klijentima presudan za uspešnu i dugoročnu saradnju.
VIZIJA
- Poboljšanje tržišne pozicije kroz razumevanje potreba i očekivanja naših korisnika, stalnim poboljšanjem kvaliteta proizvoda uz primenu priznatih standarda, zakonai propisa iz naše delatnosti.
- Povećanje fleksibilnosti u pogledu ispunjenja zahteva korisnika za rokovima i specifičnim zahtevima za proizvodnju i razvoj kartonske ambalaže prema zahtevu korisnik.
- Stalno usvajanje novih znanja koja omogućavaju stvaranje dodatne vrednosti za korisnike uz konstantnu isporuku proizvoda visokog kvaliteta.
POLITIKA KVALITETA
"Trajno opredeljenje preduzeća ''IRMA'' je da isporučuje proizvode visokog, postojanog i prepoznatljivog kvaliteta u nameri da sačuva renome i poveća udeo na tržištu.
Politika kvaliteta, kao osnov poslovne politike, zasniva se na sledećim principima i opredeljenima:
- Izrada i isporuka širokog asortimana proizvoda koji u potpunosti zadovoljavaju zahteve za kvalitet, potrebe i očekivanja korisnika, zakonskih zahteva, primenjivih standarda i dobrih praksi rada
- Inovativnost u proizvodnji i laka dostupnost naših proizvoda koji idu u susret savremenim konceptima pakovanja u okruglim kartonskim kutijama specijalne namene i kartonskim kutijama široke namene.
- Razvoj partnerskih odnosa i efikasnih komunikacija sa korisnicima i isporučiocima radi unapređenja kvaliteta naših proizvoda, procesa i ostvarenja zajedničke koristi.
- Kvalitet je obaveza svakog zaposlenog bez obzira na funkcionalni ili radni zadatak koji obavlja u preduzeću. Rukovodstvo je obavezno da podstiče i učestvuje u programima i zadacima za unapređenje učinka svakog poslovnog procesa.
- Identifikacija rizika po poslovanje i primena proaktivnih mera za smanjenje i minimiziranje njihovih uticaja na zadovoljstvo korisnika i održivo poslovanje preduzeća.
- Razvoj i unapređenje poslovanja će imati ključni oslonac u razvoju i poboljšavanju sistema menadžmenta kvalitetom.
- Efektivno i efikasno upravljanje procesima koji ostvarju bolje korišćenje resursa, snižavanje troškova, prevenciju greške, poboljšanje kvaliteta i predvidive rezultate koji daju osnov za brzo i pravovremeno reagovanje"
Da bi postigli svoje ciljeve preduzeća ''IRMA'' je u potpunosti uredilo poslovanje i organizaciju rada prema zahtevima standarda ISO 9001:2015 i dobroj tržišnoj praksi koju donosi.